معرفی | بلاگ

معرفی

ساخت وبلاگ
دوربین مداربسته سیم کارتی چه ویژگی هایی دارند؟

دوربین مداربسته سیم کارتی چگونه کارمی کند؟

دوربین های مداربسته سیم کارت خور از انتقال تصویر بسیار پر سرعتی برخوردار هستند که شما با هر اپراتور سیم کارتی از جمله همراه اول،ایرانسل،رایتل و ..  می توانید دوربین را راه اندازی کنید و استفاده کنید.

دوربین مداربسته سیم کارتی

یکی از نکات مثبت این دوربین ها انتقال تصویر پر سرعت می باشد که در  دوربین مداربسته بیسیم وای فای تاخیر انتقال تصویر 10 الی 20 ثانیه دارند اما ما با دوربین های سیمکارتی انتقال تصویر دوربین ها را به 0.5 نیم ثانیه کاهش دادیم تا شما از سرعت بالاتری در انتقال تصویر و هشدار های دستگاه از جمله : دزدگیر دوربین ها یا بازپخش پوشه های ذخیره سازی شده برروی رم  یا کنترل دستگاه از راه دور داشته باشید.

شرایط استفاده از دوربین سیم کارتی

دوربین مداربسته سیم کارتی، می بایست در مکانی نصب شود که از نظر شرایط آنتن دهی، کاملا پایدار باشد که در انتقال تصاویر، ارسال پیام کوتاه و تماس اختلالی ایجاد نشود.

این دوربین می بایست، در جایی از محیط نصب شود که امکان آسیب به تغذیه و قطع دوربین وجود نداشته باشد.

در داخل این دوربین، دو پورت طراحی شده، یک پورت مختص سیم کارت، دیگر مختص رم داخلی می باشد. به علت حساس پودن پین های این دو پورت می بایست در هنگام قرار دادن سیم کارت و رم داخلی دقت کافی داشته باشید.

همانطور که شرح دادیم، این دوربین ها از سری های تحت شبکه هستند و امکان تنظیم آن ها علاوه بر نرم افزار انتقال تصویر گوشی تلفن همراه، از طریق مرورگر وب نیز امکان پذیر می باشد.

معرفیدوربین مداربسته سیم کارتی,دوربین سیم کارتی,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 645 تاريخ : جمعه 26 دی 1399 ساعت: 6:29

ریزش مو و راه های درمان آن؟

ریزش مو به چند دسته تقسیم می شود:

به طور کلی ریزش مو را می توان به سه نوع تقسیم بندی کرد و هر کدام آن یک دلیل و علتی دارند که عبارتند از:
ریزش موی ارثی (آلوپسی آره آتا): ریزش موی ارثی نوع دیگر ریزش مو شدید می باشد که امروزه بسیار شایع شده است و به شکل عامیانهمی توان گفت که یک خصوصیت و یا صفتی است که از نسل قبل به نسل های آینده به ارث رسیده است، به طور کلی ریزش موی ارثی ممکن است برای 65% افراد جامعه به وجود آیند و درصد آن بین مردان و زنان 50 به 50 است.
ریزش موی ناگهانی (آلوپسی آره آتا): نوع دیگر ریزش مو آلوپسی آره آتا می باشد که به اختصار به آن آلوپسی نیز گفته می شود، در آلوپسی سیستم ایمنی بدن اختلالی در آن ب وجود می آید که طی آن گلبول های سفید مو اشتباها مو را یک عامل بیگانه دانسته و آن را از بین می برند که به شکل آلوپسی آره آتا پچی (ریزش موی سکه ای) – آلوپسی آره آتا توتال (ریزش موی منطقه ای) – آلوپسی آره آتا یونیورسال (ریزش موی کلی) می باشد.
وسواس کندن مو (آلوپسی تریکوتیلومانیا): سومین نوع ریزش مو یک نوع وسواس است که طی آن فرد با کندن تار موهای خود به آرامش رسیده و تقریبا به شکل مداوم این عمل را انجام می دهد نام علمی این نوع وسواس آلوپسی تریکوتیلومانیا می باشد.

ریزش مو

ریزش مو شدید و درمان آن

همانطور که در مطالب بالا گفته شد ریزش مو شدید  ممکن است در سنین مختلف و به علت های مختلف رخ دهد باید توجه داشته باشید که اکثر ریزش موها دلیل آن ارثی بوده و قبل از هر اقدامی ابتدا باید به پزشک مراجعه کرد و با توجه به انجام آزمایشات و نحوه ریزش، تشخیص و تجویز پزشک برای جلوگیری از ریزش مو تقویت و یا درمان کرد .
توجه داشته باشید که بهترین را حل برای کسانی که دچار ریزش مو شدید شده اند کاشت مو می باشد اما اگر ریزش مو به گونه ای باشد که لا به لای موها خالی شده و کم پشتی رویت شود بهترین راه حل استفاده از پکیج PRP، مزوتراپی، لیزرتراپی و ویتامین درمانی است.

معرفیسلامتی,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 289 تاريخ : جمعه 26 دی 1399 ساعت: 6:01